torstai 9. huhtikuuta 2009

Princess Drop -kengät

Sain tänään Babyltä tilaamani kengät!


Rakastuin kenkiin heti, kun ne lisättiin Babyn sivuille myyntiin. Jouduin kuitenkin odottamaan kokonaisen päivän (eli syntymäpäiväni), ennen kuin pääsin tilaamaan ne. Pelkäsin että ne myydään loppuun.
Parasta kengissä: puupohja! Olen aina halunnut puupohjaiset kengät, ihan vain kokeillakseni (ja koska puupohja näyttää kivalta). Niillä on yllättävän helppo kävellä vaikka pohja ei joustakaan! Tosin kengät ovat aika raskaat.
Poupeegirlistä päätellen kengät ovat aika suositut! Hanki sinäkin omasi jo nyt!
Tilasin kengät maanantaina, ja tänään sain lapun tullista. Kiitettävän nopeaa toimintaa Babyltä, muistan ajat jolloin varasin paketin odottamiseen kuukauden. Johtuuko tämä finanssikriisistä vai Babyn suosion laskusta? Vai saanko .~*;minä:*~. parempaa ja nopeampaa palvelua kuin kukaan muu??
Kengät tulivat muuten älysöpössä laatikossa! Ennen olen saanut vain valkoisi tylsiä laatikoita, mutta nyt laatikko oli niin siisti että otin siitä kuvankin!




8 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ddhgfgjdp! Tarvitsen nuo kengät punaisena!

Agitha kirjoitti...

No olipas asiallinen kommentti! :D Missa rakentava kritiikki???

Anonyymi kirjoitti...

Ok, ok. Tässä kritiikkiä: ihana laatikko.

Eikumit?

Ja mutkunrutkun noi kengät on melkein ku ne Babyn edelliset puupohjaiset kengät, jotka oli mun unelmakengät. Mut ne myytiin loppuun ja nyt voisin haluta nää punaisena. Tomi vaan ei approvannu sitä, että ostaisin ne. :<

Agitha kirjoitti...

Osta pois, ei Jussukkakaan aproovaa mun ostoksia. >:D Jos sul on rahaa ni voit ostaa ne, koska sun rahat. Ja jos ei oo, ni pitäs olla, joten voit hakea sossusta. Tai sitte voit ottaa vaik synttärilahjaks etukätee. Tai sanoa Tomille et aattelit pitää niittä saman väristen pitsialusvaatteitten kanssa myös Tomin iloks!
Hätä keinot keksii.

Anonyymi kirjoitti...

Susta tuli just mun idoli nro yksi! Tossa on jo liikaa hyviä syitä, et nyt on vaan pakko tilata. Kiitos!

Agitha kirjoitti...

:D Tästä tää julkkiksen ura alkaa. Pian Baby lähettää mulle kenkiä ilmaseks, koska oon niin fame.

Anonyymi kirjoitti...

AAAAAAAAA mun unelmakengät *_* noi on nii ihanat!

Anonyymi kirjoitti...

Ihanat kengät!!! Paljon makso?? aww! <3